В процес 191 Приключени 3117

Сигнал №2608

Опасна шахта

Начало
08.07.2023
ID:
2608

Опасна улична дупка

Подаден от: Илина Колева

Място/адрес: ул. Велико Търново 26

Описание: Моля, да ремонтирате спешно пропаднала шахта, намираща се на ул. "Велико Търново " 26. С всеки следващ по-силен дъжд дупката до шахтата става все по-голяма и опасността за хора, велосипедисти и леки коли - все по-реална. Предварително благодаря за Вашето разбиране и своевременна реакция!


Статус: Приключен
Оценка: 0 от 0 потребител

История на промените

  • 18.08.202316:56
    Уважаема г-жо Колева, съгласно Общите условия (публикувани на сайта на ВиК - Пловдив - ТУК: https://www.vik.bg/data/uploads/documents/dd0601d005a768ebf6a02eab5e506658.pdf ) за предоставяне на ВиК - услуги на потребителите от ВиК - оператора, Ви информираме следното: Съгласно чл.7. "ВиК - операторът е длъжен: ал.4. да поддържа изградената ВиК - система, включително водомерните възли на водопроводните отклонения, в съответствие с техническите и санитарни изисквания и с изискванията за опазване на околната среда и безопасност при работа". Съгласно чл.33.: ал.1., "ВиК - операторът издава ежемесечни фактури при наличие на консумация и/или служебно начисляване на количества; ал.2., потребителите са длъжни да заплащат дължимите суми за ползваните от тях ВиК - услуги в 30-дневен срок след датата на фактуриране". Съгласно чл.56., "потребителят може да подава до ВиК - оператора жалби, сигнали, заявления и предложения". Съгласно чл.71, ал.3., "новите потребители приемат общите условия със сключването на писмен договор за присъединяване към водоснабдителните и канализационните системи или с придобиването на право на собственост или на ползване върху съществуващ и присъединен към водоснабдителната и/или канализационната система обект". Т.е. потребителите на ВиК - услугите имат сключен договор с ВиК - дружеството и при възникнали въпроси, жалби и сигнали, свързани с водопреносната и канализационната мрежа, е необходимо същите да бъдат подавани до съответния ВиК - оператор. Във връзка с гореизложеното и съгласно Вътрешнита правила за приемане, обработване и отговор на сигнали, получени чрез различните комуникационни канали на община Асеновград, това, с което можем да Ви съдействаме, е да уведомим водното дружество за предприемане на своевременни мерки по отстраняване на проблема. В тази връзка, Вашият сигнал е препратен по компетентност до ВиК - Пловдив.
  • 11.07.202314:35
    Сигналът е получен и е в процес на обработка.

Всички видове сигнали