-
05.07.202209:51
Уважаема г-жо Стоилова, благодарим Ви за отправените въпроси, защото обратната връзка от гражданите е важен коректив за работата ни. В отговор на запитването бихме искали да Ви уведомим, че по принцип информацията се прехвърля в рамките на същия ден, в който е платено задължението. Предвид това, че става въпрос за техника, е възможно да възникнат непредвидени обстоятелства и прехвърлянето на данните да се забави. Гражданите с неотложен ангажимент, който им зависи от липсата на задължения, като например пътуване, идвайки на касата в "Инспекторат, паркинги и гаражи" и представяйки бележката, получават сигурност, че няма да се създаде проблем при излизане извън границите на страната ни. Това е с цел подобряване качеството на услугата. Всички останали, на които не се налага спешност, могат да изчакат и съответно да проверят дали задълженията им в НАП са изчистени най-рано на следващия ден.
-
30.06.202209:48
Сигналът е получен и е в процес на обработка.