В процес 39 Приключени 1410

Сигнал №1700

Дейност "Инспекторат, паркинги и гаражи"

Начало
29.06.2022
ID:
1700

Въпрос

Подаден от: Весела Стоилова

Място/адрес: БУЛ. БЪЛГАРИЯ

Описание: Община Асеновград има достъп до електронната услуга, предоставена от НАП, за предявяване на изпълнителни основания, произтичащи от наложени глоби с фиш и неплатени в срок наказателни постановления. При заплащане на наложените глоби с фиш на касите на общината следва платежното нареждане да се представи в касата на Дейност "Инспекторат, паркинги и гаражи" - на ул. "Васил Левски" №7, етаж 2; Имате връзка с НАП, а нямате връзка между касата на Общината и касата на "Инспекторат, паркинги и гаражи". На касата в Общината плащаш и после трябва да се разходиш до ул. Васил Левски 7 за да покажеш квитанцията на другата каса на Инспектората? Кога се подава информацията към НАП за да бъде свалено от справката за задълженията?


Статус: Приключен
Оценка: 0 от 0 потребител

История на промените

  • 05.07.202209:51
    Уважаема г-жо Стоилова, благодарим Ви за отправените въпроси, защото обратната връзка от гражданите е важен коректив за работата ни. В отговор на запитването бихме искали да Ви уведомим, че по принцип информацията се прехвърля в рамките на същия ден, в който е платено задължението. Предвид това, че става въпрос за техника, е възможно да възникнат непредвидени обстоятелства и прехвърлянето на данните да се забави. Гражданите с неотложен ангажимент, който им зависи от липсата на задължения, като например пътуване, идвайки на касата в "Инспекторат, паркинги и гаражи" и представяйки бележката, получават сигурност, че няма да се създаде проблем при излизане извън границите на страната ни. Това е с цел подобряване качеството на услугата. Всички останали, на които не се налага спешност, могат да изчакат и съответно да проверят дали задълженията им в НАП са изчистени най-рано на следващия ден.
  • 30.06.202209:48
    Сигналът е получен и е в процес на обработка.

Всички видове сигнали